srijeda, 6. veljače 2013.

Anti trigliceridi za snižavanje masnoća u organizmu i čišćenje organizma nakon obilnih obroka.
Anti trigliceridi - Celer i limun
Anti trigliceridi


Sastojci:
-400 g celera (korijen) 
-1 kg limuna 
-2 l vode

Priprema:
Prvo iscjediti sok od limuna. Celer naribati i dodati u vodu s limunovom korom. Kuhati 20 minuta i ostaviti da se ohladi (preko noći ili 6 sati). Procjediti i dodati sok od limuna. Sipati u boce i piti 1 dl prije jela (3 puta na dan). Može se razrijediti sa mineralnom vodom (1 dl limun-celera i 1 dl vode). Čuvati na hladnom dok se pije!


Broj komentara: 59:

  1. Pa da vam kazem ja sam imala isto to ali druga varijanta.Ide ovako samelje se jedan celer tako oko 400gr. na masini za meso i onda se dobro opere limun i to 4 komada pa se i to samelje na masini.Sipa se 1litar vode i to ostavi da odstoji 24 casa.Pa se ujutru na naste srce popije jedna rakijska casica.i to tako od prilike ima 30 dana pa se napravi pauza od mesec dana pa se ponovi.I meni je pomoglo smanjilo mi je holesterol i trigliciride.Ukus je predivan cuvati u hladnom.PRIJATNO.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. SEGA KE NAPRAVAM I JAS SAMO NEZNAM DALI SMEAM BIDEJKI LIMONOT MI SMETA NA ZELUDNIKOT NO SEPAK KE PROBAM - VI BLAGODARAM

      Izbriši
    2. Ovo sam napravila i pijem vec 15 dana,ukus je fenomenalan, a videcemo koliko je efikasan :) provericu za 15 dana i javljam vam.

      Izbriši
    3. Ovaj sam recept i ja isprobala i uvjerila se u efikasnost. Sada se spremam da ponovim. sigurno ukusno i efokasno!

      Izbriši
    4. zdravo ja sam koristio crveni luk 150 deci vode u casu seces luka na krst i ostavljas uvece da odstoi u vodi ujutro luka ga vadis i popijes vodu na gladan stomak 100% pomazeako je previse onda koristis max 40 dana probajte necete se zaliti puno cevam pomoci puno pozdrava ko ovo cita

      Izbriši
  2. "Masnoće u krvi" su NORMALNA pojava, bez njih ne bismo ostali u životu. Oslobodite se KOLESTEROLFOBIJE koju šire liječnici...

    Namik, dipl. biolog

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. normalno da je normalna ali ako je povsena nije normalna

      Izbriši
    2. Za svakog coveka tj. za svako ljudsko bice je potrebna druga kolicina masnoce u krvi, to nije univerzalno. Oni su odredili neke granice ko zna po kom principu, ali lako bi se mogle videti potrebe za odredjenog coveka, samo sto to njih mrzi. Mozda ono sto je za vas visoko i mozda rizicno za mene je potrebno da bi mi organizam redovno "radio".

      Izbriši
  3. Da,naravno da je normalno imati u određenoj granici, ali ako je znatno više nego što treba biti onda treba snižavati...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako neko ima drasticno povisene trigliceride zasto onda ne probati...lijekovi oficielni su ubice...ali moramo ih uzeti, samo ako nema izbora...

      Izbriši
  4. Snezana Dmitrovic,Pripremam uravo na Vas nacin,zao mi da kuvam celer :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Snežana dali se pije samo tečnost ili ceo sastav.

    OdgovoriIzbriši
  6. Pitanje:Koliko dugo piti u kontinuitetu? Hvala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svaki prirodni lijek treba duze koristiti najmanje 6 nedjelja.

      Izbriši
    2. što učiniti kad vam je stalno zima - hladno,,,imam osjećaj da mi se je zima uvukla u kosti,,,,što učiniti

      Izbriši
    3. IDI LJEKARU,TO MOZE BITI POREMECAJ RADA STITNE ZLIJEZDE!IMALA SAM ISTI SIMPTOM KAD MI JE PRIJE 4 GODINE.

      Izbriši
    4. obavezno povaditi nalaze,moze biti vise uzroka kks, stitna ,cirkulacija,znaci detaljna kontrola.

      Izbriši
  7. Odlican blog.Snezana ,pripremali smo bas na taj nacin.Hvala za dobar predlog

    OdgovoriIzbriši
  8. Svako voće i povrće se može "oprati" od pesticida vodom.
    Držati par minuta ispod mlaza vode a zatim staviti na sat vremena u ciniju sa vodom.Promeniti vodu par puta i garantovano voda sve izvuče. Vodu u kojoj je bilo voće ili povrće obavezno baciti-nikako u cvećeili životinjama.

    OdgovoriIzbriši
  9. mozese i kupit bio limun operemoga kao svako voce i upotrebimo negde sam citala da kora od limuna i naradze jako steti

    OdgovoriIzbriši
  10. DRAGI PRIJATELJI NEMOJTE VJEROVATI STO VAM KAZU DOKTORI KOJI SU U SPREZI SA FARMACEUTSKOM MAFIJOM,POGLEDAJTE ZADNJI IZVJESTAJ ZDRAVSTVENE OTGANIZACIJE GDJE SU LJEKARI U DOGOVORU SA FARMACEUTIMA PODIGLI VRIJEDNOSTI NPR:HORESTEROL JE NEKAD BIO 7,5 NORMALAN A SADA SU GA OBORILI NA 5,6 I ODMAH STE NA LIJEKOVIMA ZA SKIDANJE MASNOCE A TO AKO JEDNOM POCNETE PITO MOTRATE DO KRAJA ZIVOTA,DRUGO SECER U KRVI JE PRIJE BIO 7,8MM/L A SADA JE 5,6MM/ I ODMAH STE NA INZULINU,KRVNI PRITISAK JE PRIJE BIO NORMALAN 12O/80,A SADA SU GA PODIGLI NA 140/9O AUTOMATSKI SE NA LOPRILU ILI ENAPU VODITE RACUNA NEVJERUJTE U SVE STO KAZU.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svaka Vam cast za ovo!!!! Ja sam sva isprepadana od kada su mi nasli povisen holesterol,koji nikako ne mogu sniziti iako sam sve nezdravo izbacila iz ishrane... A plasim se svega,uterali su mi strah u kosti... Ali probacu ovaj prirodni lek od celera i limuna,moze biti samo koristan...
      I ja mislim da su doktori u mnogim stvarima u dogovoru sa farmaceutima,samo da bi zaradili.... Strasno cime se bave!!! Na tudjem zdravlju i zivotima se igraju...

      Izbriši
    2. jos jednom ponavljam nevjerujte ljekarima koji su u sprezi sa farmacetskom mafijom sve moguce reference su podigli ili spustili da bi vas-nas nabili na lijekove i inzulin samo prirodno,cimet med,curokotovo ulje,celer,persun cajk,djumbir itd itd

      Izbriši
  11. Molim vas za pomoc ,imam problem sa probavom ( lena creva ) sta je dobro na prirodnoj bazi . Inace redovno moram nesto uzimati za probavu .

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meshavina od 200 gr.zlatno leneno seme, 100gr semki od tikva, 100 gr.integralen susam i 100 gr.soncogled. Seto ova someleno se dodava vo supi,vo jogurt, vo mandzicki.....po edna-dve kafeni lazicki.( moze da se nabavi vo prodavnicite za zdrava hrana, tamu i go melat). Za 3-4 dena ke gi vidite prvite rezultati.

      Izbriši
    2. Annonimno, za ovaj slučaj sam pravi ekspert :-D Trideset godina sam svako veče uzimala po šest tableta Dulcolaxa (manje mi nije djelovalo) i nema kog vraga nisam isprobala, od sintetičkih lijekova, sirupa, raznoraznih čajeva, raznoraznih smjesa sa smokvama,suhim šljivama....., ma sve što postoji, čini mi se, ali nije bilo nikakve pomoći. Naprosto nisam imala stolicu bez dulcolaxa ili ogromnih količina čajeva za otvaranje, npr. 1,5 litra odjednom i sl. Međutim, slučajno sam riješila ovaj problem i to Magnesium chloridom. Počela sam ga piti da bih smanjila oticanje nogu i grčeve u mišićima, ali uz to, riješila sam i problem lijenih crijeva (ma ne samo lijenih, totalno poremećenih). Magnesium chlorid se kupi u apoteci (pakovanje 33 gr.) izgleda slično kao so. U prokuhanu, a zatim ohlađenu litru vode u staklenu bocu (po mogućnosti tamnu) doda se 33 gr. MgChlorida i na to istreseta prokuhanu i ohlađenu vodu, protresete i to je to. Svako jutro i svako veče sam uzimala po cca 4-5 kašika (jedan fildžan otprilike) i nemam više grčeve u mišićima, ne otiču mi noge, i redovno sasvim spontano imam stolicu svaki dan bez ikakvih problema. Ah, da napomenem, za svaki slučaj pijem i dosta kefira, ali probala sam i bez njega i opet je sve u redu. Pokušajte, samo će vam koristiti. Sretno!!!

      Izbriši
    3. pokusacu i ja,,,hvala slavice

      Izbriši
    4. Slavice da li si uzimala Magnezijum clorid ili sulfat,pravo da kažem ja muslim da tonije ista stvar.

      Izbriši
    5. Za lenost creva vam je laneno seme sameljite i pomesajte sa jogurtom, to je super stvar, na prazan stomak.Lan stvara ogledalo na crevu i hrana se ne zadrzava dugo u crevima, imala sam iskustvo.Trosila sam tri meseca godine 1998 i izlecila sam se nikad vise nemam problema, nadam se da sam vam pomogla!

      Izbriši
    6. trošila sam magnezijev clorid, nećete vjerovati da me spasio, prestala sam jer mi je super, nemam više potrebe, probajte svakome bih preporučila.Sretno vama svima..

      Izbriši
    7. Jedite suve sljive i smokve i pite 2 litra vode dnevno izbacite beli hleb i puno masnoce iz ishrane i bice vam bolje sa probavom.

      Izbriši
  12. Treba mi dobar lek za sinuse,dali neko zna .

    OdgovoriIzbriši
  13. ZA SINUSE JE POTREBNO:1.KESA KAMILICE U REFUZI PROVRETI VECI LONAC ILI SERPU VODE DA KLJUCA ZAJEDNO SA CIJELIM SADRZAJEM KAMILICE POKRITI SE PLAHTOM I UDISATI PARU IZ TE POSUDE SVE DOTLE DOK SE NE OHLADI,PROCES PONOVITI PAR PUTA I DJELUJE EFEKTNO.LICNO SAM TO ISPROBAO PRIJE 5G I NIKADA VISE NISAM IMAO PROBLEMA SA SINUSIMA.

    OdgovoriIzbriši
  14. svidjaju mi se svi recepti na bazi prirodnih ljekova, po pitanju holesterola nedavno sam pila mješavinu vode, češnjaka, limuna, 1 litra vode, 5 kom, limuna-sitno narezati ili samljeti na mašini za meso, 30 češnjeva češnjaka, sve zajedno neka prokuha, kad se ohladi procjediti, sipati u staklenu bocu i držati u hladnjaku, možete piti 0,5-štamplek kao za rakiju prije ručka. Kad potrošite prvu turu , napravite pauzu od 7 dana i ponovite još jednom. preporuča se jednom godišnje napraviti takvo čišćenje od holesterola, sljedeći tjedan ću provjeriti koliko je meni uspjelo sniziti masn, u krvi, od par poznanika sam čula da je ovaj recept jako dobar, gospodja je trošila tablete protiv holes. ali joj je ovo pomoglo, sretno svima

    OdgovoriIzbriši
  15. Za sinuse ispirite usta suncokretovim uljem 3x dnevno po 15 minuta,ispljunite i dobro isperite usta

    OdgovoriIzbriši
  16. za sinuse radite detoksikaciju suncokretovim uljem

    OdgovoriIzbriši
  17. od prijateljice sam cula za ovaj recept protiv holesterola,izrendati 100 grama celera,100 grama korena od persuna i to pomesati sa pola litra kiselog mleka sa menje masnoca,takvu smesu praviti deset dana,pa proveriti holesterol ako se nije dovoljno smanjio mozete nastaviti,

    OdgovoriIzbriši
  18. Molim Vas, kako raditi detiksikaciju sinusa sa suncokretovim uljem..je li to obično ulje? Imam već dugo probleme sa sinusima,cijedi mi se sekret ili gusti iscjedak u grlo i to me strašno nervira a neznam kako se toga riješiti..hvala na odgovoru!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pomocu suncokretovog ili maslinovog ulja - hladno cedjenje - mozete odstraniti bakterije i viruse iz Organizma.Svako jutro kad ustanete ne jesti i ne piti nista nego uzeti jednu kasiku ulja i muckati u ustima 15-2o minuta, tad se stvori bela pena koju nikako nemojte progutati, to treba ispljunuti i usta dobro oprati.Takvim postupkom za mesec dana izbaci cete bakterije i viruse iz vaseg tela, osecacete se kao novorodjeni, pored toga zubi ce vam biti beli kao biseri,Posle obavljenog postupka mozete da jedete i pijete prema vasem nahodjenju.Ja sam to uradila i tacno je da je veoma dobro, svima mojim, zaista prijateljima sam toplo preporucila i oni su veoma zahvalni za moju preporuku.Sve najbolje i skorasnji uspeh i Vama zelim!

      Izbriši
  19. Najdjelotvorniji recept za regulaciju probave:300 g pšenice,skuhati u 1 l vode,(kuhati oko 1 h),pred kraj kuhanja dodati 2 dl mlijeka.Jesti svako jutro oko 100-200 gram bez soli i šećera.Već drugi dan probava se regulira.

    OdgovoriIzbriši
  20. Sta da radim trigliceridi su mi 8,62, a holesterol je u tacki.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne znam pomaže li, tek sam započela s primjenom, ali kažu da pomaže

      ciklu (cveklu) izdubiti, napraviti kao malu čašicu od nje, iscijediti unutra sok 1 limuna, ostaviti preko noći (otprilike 12 sati) ujutro popiti

      Izbriši
  21. Ovo je fantastican lijek.
    Imao sam masnocu 8.6 a trigleciride 18,6 strasno!!!
    Poslije ovog napitka kojeg sam upotrebljavao 3 mjeseca, masnocu sam skinuo na 3,5 a trigleciride na 0,8. NEVJEROVATNO ALI TACNO.
    DOKTOR NIJE MOGAO DA DODE DO SEBE KADA JE TO VIDJEO. PITAO ME ZA RECEPT I NARAVNO DA SAM MU DAO.
    Javljam se iz Australije.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. moze te li objaviti recept za taj fantasticni lijek jer ima puno zainteresovanih ?!

      Izbriši
    2. za gosp. iz Australije, molim točan recept za lijek koji ste uzimali

      Izbriši
  22. Dali iko zna dobar prirodan lek za povisenu kiselinu u stomaku.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pite caj od pelima odma kiselina nestaje ISPROBANO

      Izbriši
  23. Probala sam ovaj rezept i smanjila sam trigliceride za 3 procenta i onda napravila pauzu i oni se opet vratilili.Što se prskanog Limuna tiče a šta se to ne prska,sve se prska i kupujemo i jedemo prskano.Naravno jedino ako ga proizvedemo sami tada znamo da nije prskano.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mozete li napisati RECEPT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Molim vas

      Izbriši
  24. i mene zanima recept. bit ću vam zahvalna

    OdgovoriIzbriši
  25. možda se čovjek zjb. jer da je mislio objaviti odmah bi i napisao ili druga mogućnost da se više ne vraća na ovaj blog

    OdgovoriIzbriši
  26. Mislim da onaj covijek iz Australije misli na ovaj recept gore, koji je na pocetku stranice. Ili?

    OdgovoriIzbriši
  27. ineresuje me koliko dugo treba piti ovaj lijek za stolicu magnesium-chlorid imam problema s stolicom

    OdgovoriIzbriši
  28. Ne znam zašto oli ti nije mi je jasno radi čega se prijavljuju i daju svoje komentare toliki anonimusi?Pitam ovo jer ako si želimo pomoći kako onda stupiti u kontakt sa autorom texta koji može biti veoma koristan.Glupo mi je,a niti se želim obračati na anonimuse od tad i tad /datumski/ ili od toliko i toliko sati kad je anonimus prijavljen.

    OdgovoriIzbriši
  29. za dobro pranje špricanog voća...koristite sodu bikarbonu namočenu u vodi,soda je jako dobra za mnoge stvari...:))

    OdgovoriIzbriši
  30. Još jedan odličan (sličan) recept protiv povišenog kolesterola i triglicerida.
    Najbolje ovdje je što se limun i celer ne kuhaju, nego samo ostave preko noći.

    OdgovoriIzbriši
  31. Smatrate li da ovaj sok može pomoći kod liječenja hemoroida ili nekih drugih bolesti

    OdgovoriIzbriši
  32. Koristila sam i prirodne i farmaceutske lekove i pomogli su mi, ali samo za to vreme dok sam pila.Sto znaci da bi trebalo stalno koristiti nesto od tih preparata,u suprotno holesterol se opet vraca i cini mi se jos veci.

    OdgovoriIzbriši

Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove bloga Prirodni Lijek. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Blog Prirodni Lijek zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Posljedni dodani članci

Pokreće Blogger.

Translator